Bitcoin: Ako osloviť generáciu Z

DSC_1222_V4
Janka Lukáčová
Publikované: 22. júna 2024

Zdieľajte tento článok

Bitcoin môže osloviť rôzne generácie
Zdroj fotografie: shutterstock.com/Volodymyr_Shtun
vipdiscord

Bitcoin je pre všetkých. Generácia Z je bezpochyby najtechnickejšou generáciou. Vyrastajú s technológiami od prvého dňa života, majú vrodenú znalosť digitálnych platforiem a ľahko sa pohybujú v online svete. Vďaka tomu, že táto generácia pozná technológie, prirodzene inklinuje k inováciám, ako je Bitcoin, často nazývaný „internet peňazí“. Tradičné marketingové stratégie, ako sú tlačové reklamy, billboardy a televízne reklamy, však u tohto publika stroskotávajú, tak ako ich osloviť?

Pochopenie generačných rozdielov

Skôr ako sa začneme zaoberať účinnými marketingovými stratégiami pre generáciu Z, porovnajme ju s predchádzajúcimi generáciami.

Bitcoin môže generáciu Z osloviť. Zdroj: Youtube

Ak ešte nemáš účet na kryptomenovej burze, využi nasledujúci link:

Gen-Z:

  • Narodili sa so smartfónom v ruke
  • Silná afinita k technológiám, nikdy nežili vo svete bez internetu
  • Pri získavaní správ a zábavy sa vo veľkej miere spoliehajú na aplikácie sociálnych médií, ako je Tik-Tok
  • Cenia si osobné kontakty a autenticitu

Generácia Y (mileniáli):

  • Pôvodní digitálni domorodci (aj keď trochu pomalší vo využívaní technológií)
  • Prijímajú technológie ako nevyhnutnú súčasť každodenného života
  • Zbehlí v používaní sociálnych médií, ale nie sú na nich tak závislí ako generácia Z
  • Hľadajú rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom a uprednostňujú zážitky

Generácia X:

  • Prepojenie medzi generáciou Baby Boomers a mileniálmi
  • Zažili prechod z analógových na digitálne technológie
  • Spoliehajú sa na tradičné médiá, pokiaľ ide o správy a zábavu
  • Uprednostňujú stabilitu a istotu

Bitcoin a jeho autenticita

Autenticita je kľúčová: Generácia Z dokáže rozpoznať klamstvo a neautenticitu na míle ďaleko. Marketing by preto mal byť úprimný, transparentný a zrozumiteľný. Vyhýbajúci sa falošným a prázdnym sľubom; poskytovaním skutočných informácií.

Personalizácia a angažovanosť: Títo ľudia túžia po personalizácii a zážitkoch šitých na mieru. Generácia Z chce byť videná a vypočutá, preto je potrebné venovať pozornosť pochopeniu jej potrieb (a následným ponúknutím riešenia)

Ak ešte nemáš účet na kryptomenovej burze, využi nasledujúci link:

Vzdelávací obsah: Generácia Z sa rada zdokonaľuje a učí. Marketing by mal ponúkať hodnotu tým, že ich bude vzdelávať alebo baviť. Poskytnúť im cenné tipy a postrehy. Vytvorením stráviteľného vzdelávacieho obsahu, ako sú bezplatné e-knihy, videá, meme alebo e-mailový kurz s krátkymi, použiteľnými lekciami. Príkladom tekéhoto obsahu je napríklad Môj prvý Bitcoin.

Transparentnosť buduje dôveru: Transparentnosť je pri práci s touto generáciou (alebo vlastne s akoukoľvek generáciou) kľúčová. Chcú presne vedieť, do čoho idú, ako daný produkt funguje a čo môžu očakávať. Čím úprimnejší budete, tým je pravdepodobnejšie, že si získate ich dôveru. Bitcoin poskytuje dostatok príležitostí.

Meme: Ak chcete upútať ich pozornosť, nezabudnite vo svojom marketingu hovoriť ich jazykom. Čím viac to vyzerá ako obsah vytvorený používateľom a nie ako reklama, tým lepší má dosah. Pre príklad nižšie uvedený tweet bitcoinovej spoločnosti Relai priniesol 370 tisíc bezplatných zobrazení.

Marketingové kanály

Využitie krátkeho videoobsahu: Generácia Z uprednostňuje rýchly a pútavý obsah. Krátke videá na platformách ako TikTok, Instagram Reels a YouTube Shorts dokážu účinne upútať ich pozornosť. Podľa správy spoločnosti HubSpot trávi generácia Z na platformách, ako sú YouTube, TikTok alebo Instagram, viac ako štyri hodiny denne. Na týchto platformách má Bitcoin dostatočné zastúpenie.

Efektívna komunikácia s generáciou Z si vyžaduje strategický prístup k výberu platformy. V závislosti od veľkosti tímu a rozpočtu si vyberte jednu, dve alebo všetky z týchto platforiem: Instagram, Twitter, TikTok, Snapchat, Podcasty a YouTube. Tieto platformy umožňujú autentické a pútavé rozprávanie príbehov, ktoré oslovuje generáciu Z, ktorá preferuje kusý, zdieľateľný obsah.

Ak ešte nemáš účet na kryptomenovej burze, využi nasledujúci link:

Marketing prostredníctvom influencerov tiež funguje. Gen-Z majú tendenciu dôverovať a vážiť si názory svojich obľúbených „online osobností“, takže ich získanie, aby hovorili o vašom produkte, bude mať za následok zvýšenie povedomia o značke a dôveryhodnosti vašej značky. Spolupráca s mikroinfluencermi so solídnymi sledovateľmi z Gen-Z je obzvlášť efektívna a nákladovo výhodná.

Na úrovni produktu platia rovnaké zásady – spolu s fantastickými službami povedie poskytovanie pridanej hodnoty (hry, lekcie, novinky atď.) k hlbšiemu zapojeniu, pretože Gen-Z oceňuje interaktívne a pohlcujúce zážitky, čo vedie k dlhodobej lojalite a rastu.

Ak sa zamyslíme, marketing pre Gen-Z sa až tak veľmi nelíši od ostatných generácií – venujte im čas, aby ste ich pochopili, nespamujte ich predajnými správami pri každej interakcii a namiesto toho im ponúknite hodnotu: buďte úprimní, kompetentní a zábavní. Vyniknite osobnosťou. Čím viac sa dokážete baviť pri svojom marketingu, tým je pravdepodobnejšie, že vašu značku prijmú.

Ďalšie zaujímavé čítanie: Týždenný kalendár investora (17. 6. – 23. 6. 2024)

Chceš vedieť o kryptomenách viac do hĺbky?

Ak ťa zaujímajú kryptomeny a rád by si sa stal traderom alebo jednoducho len nakúpil nejaké mince v tomto bull markete, tak sa pridaj do VIP skupiny Trader 2.0.
Ako funguje také VIP členstvo a čo sa v ňom dozvieš? Pozri si TOTO VIDEO.
Vďaka nášmu magazínu máš dokonca zľavu -10% na všetky VIP členstvá. Stačí zadať v nákupnom košíku ,,IVV10″ a zľava sa ti sama aplikuje.

O autorovi

DSC_1222_V4
Janka Lukáčová

Vyštudovala ekonomiku malých a stredných podnikov. V profesionálnom živote sa venuje podpore inovácií, startupov so spoločenským prínosom a osobnému rozvoju. Vo voľnom čase sa zaujíma o najznámejšiu kryptomenu – Bitcoin.

TOP najlepšie burzy

binance logo web
Binance
97,1
Získaj zľavu -10% na poplatkoch!
bybit logo web
Bybit
88,6
Najlepšia burza na trading!
bitget logo web
Bitget
87,7
Získajte až 100 USDT pri registrácií!
mexc logo web
MEXC
83,1
Najväčšia burza bez KYC!

Horúce novinky

Jan Berka: Fed v ideálnom prípade môže znížiť úrokové sadzby až o 75 bodov
3. júla 2024
Bitcoin a Ethereum – Týždenná analýza Jakuba Kraľovanského (27. týždeň)
1. júla 2024
Týždenný kalendár investora (1. 7. – 7. 7. 2024)
30. júna 2024
Veľké porovnanie brokerov - XTB, Freedom24 a eToro
28. júna 2024
binance_add

Najčítanejšie

Analýza trhu (Škola investovania)
3. júla 2024
Ako si kúpiť svoj prvý Bitcoin (Škola investovania)
2. júla 2024
Change - Recenzia platformy pre nákup kryptomien
1. júla 2024
Amazon - Kompletná analýza Magnificent 7
20. júna 2024
fredom24_1

TOP najlepšie burzy

binance logo web
Binance
97,1
Získaj zľavu -10% na poplatkoch!
bybit logo web
Bybit
88,6
Najlepšia burza na trading!
bitget logo web
Bitget
87,7
Získajte až 100 USDT pri registrácií!
mexc logo web
MEXC
83,1
Najväčšia burza bez KYC!
Návrat hore